#PředstavujemeŘečníky – PAVEL UNGR: Najděte to, co Vás baví a pak způsob, jak si tím vydělat peníze

1. Jméno a věk? Pavel Ungr, 39 let

2. Čím jsi chtěl být, když ještě nefungovaly e-shopy? To je prosím kdy? Nevím, kdy nefungovaly v ČR e-shopy. Až budeme znát rok, můžu říct co jsem v té době dělal nebo chtěl dělat 😊 Jinak jsem studoval sociální práci.

3. Čím sis vydělal své první peníze? Myslím, že roztomilostí, babičky mi dávali první peníze na pouť 😊

4. Čím se živíš a jak dlouho se tomu věnuješ? Živím se jídlem. Rád mám steaky, dobrou italskou kuchyni a burgry. Věnuji se tomu od narození. I když tehdy jsem jedl něco jiného. 😊

5. Co považuješ za svůj největší úspěch? To, že dokážu jít stále vpřed a učit se nové věci a to vše skloubit s mými koníčky a rodinou.

6. Kam směřuješ osobnostně i profesionálně? Stále vpřed!

7. Co bys poradil každému mladému člověku, který právě začíná? Najít to, co ho baví a naplňuje a najít způsob, jak si tím vydělávat peníze.

Pavle, dočteme se o Tobě, že patříš k předním konzultantům a české špičce na scéně SEO. Kdy člověk potřebuje SEO konzultanta? V zásadě v momentu, kdy nový web chystá a kdy nějaký má. SEO je kontinuální práce a SEO konzultant by měl kontinuálně připravovat nebo vylepšovat web. Obecně, kdykoliv když chcete získávat relevantní návštěvnost z vyhledávačů, tak potřebujete řešit SEO. Ale i před spuštěním webu – SEO konzultant připravuje analýzy, podle kterých se struktura, obsah i technické řešení připravuje.

Internet je součástí našich životů už poměrně dlouho, ale kdy začal obor SEO získávat na obrátkách a kam se za posledních několik let vyvinul? Tak SEO je tu s námi cca 20 let. Aktivně se v ČR řeší posledních 10 let. A principy SEO jsou stále stejné. Vytvořit nalezitelný web, přívětivý a srozumitelný pro uživatele i vyhledávače. Za poslední roky se k tomu přidala ostřejší kontrola black hat SEO a důraz na UX a mobilní zařízení. Podle mě má obrátky už od začátky a je čím dál tím zajímavější.

Co všechno můžeme dneska z SEO vymačknout? Jak mi může správně SEO pomoci při rozjezdu mého podniku nebo eshopu? Ptáš se asi na přínos a cíle. Těch je spousta. SEO je nástroj a používat se dá různě. Od brandingu, k akvizici návštěvnosti, objednávek nebo i k odstranění negativních zmínek na internetu. Podle mne je SEO něco co si nemůže dovolit žádný e-shop ignorovat.

Jak podle Tebe vypadá dobře vedený obsah? Jaké jsou základní kroky, aby vyhledávání našeho obsahu bylo optimální? Vedený? Asi tak, že ho někdo dobře odvede 😊 Dobrý obsah je jakýkoliv obsah, který plní stanovené cíle. A ty mohou být různé. Základní kroky jsou tři – pochopit v jaké jsme situaci, jaké jsou naše výhody i nevýhody, co lidi hledají a zda ten obsah máme na webu. Druhý krok je správná struktura obsahu, optimalizace stránek po stránce obsahu na uživatelsky přívětivý web, který vede ke konverzi bez technických překáže uživateli a vyhledávačům. Třetí krok je propagace, když už takový vymazlený web máme, tak co dělat aby se o něm někdo dozvěděl. Když tyto tři kroky řešíme správně, vše bude fungovat.

Na summitu budeš určitě o předešlé otázce ještě mluvit, ale můžeš nám prozradit, co všechno se od Tebe na summitu dozvíme? Ukážu SEO nástroje, které vám mohou usnadnit práci v SEO pro váš e-shop.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *